Van het begin tot het einde proberen we onze samenwerking zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, maar niet ten koste van het persoonlijke contact. Want een lachend gezicht achter een bedrijf is wel zo aangenaam!

Allemaal leuk en wel, maar hoeveel kost zoiets? Dé hamvraag en terecht! Dus laten we daar gelijk duideleuk over zijn.

Veel copywriters werken met een tarief per woord, maar dat past niet bij mijn duideleuke visie. Bij het schrijven van de juiste tekst gaat het namelijk niet om zoveel mogelijk woorden, maar om de juiste woorden. En met zo’n prijsbenadering zou men dat wel eens uit het oog kunnen verliezen. Zonde! Daarom werk ik met een uurtarief. Op die manier kan ik je van tevoren makkelijker een offerte bezorgen, zodat je direct weet waar je aan toe bent en niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Heb je regelmatig kleinere opdrachten waar je graag mijn hulp voor inschakelt? Denk bijvoorbeeld aan een nieuwsbrief om de twee maanden, een advertentie vier keer per jaar of heb je wekelijks nood aan een correctieronde van je zelfgeschreven teksten? Dan is een beurtenkaart de ideale oplossing. Meerdere beurten krijg je namelijk tegen een goedkopere prijs dan het normale uurtarief. Vijf of tien beurten, aan jou de keuze. Vraag me gerust naar de voorwaarden ervan.